• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
  • Direct contact: +31 (0) 88 0066 199
  • linkedin

Karmac HRKarmac HR

  • Oplossing
    • Digitaliseren
      • Digitaal documentbeheer
    • Optimaliseren (digitale) personeelsdossiers
      • Optimaliseer alle HR-processen
    • Consultancy
      • AFAS-Consultancy
      • AVG-Consultancy
  • Nieuws
  • Werken bij
  • Over ons
  • Kom in contact
  • Sluiten

Digitaal documentbeheer

 

 

Kom in contact

Natuurlijk willen we slimmer werken en tijd besparen. Dat kan als je een digitaal archief voor je documenten hebt waar je al je papieren en digitale documenten kan archiveren. Ondernemers worden dagelijks overspoeld met documenten, maar slagen er met digitaal documentbeheer veel beter in om grip op de documenten te houden. Met deze vorm van efficiënt documentbeheer ken je je medewerkers volgens de regels van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) bovendien het juiste autorisatieniveau toe.

Wat houdt efficiënt documentbeheer in? 

Op veel afdelingen hebben managers te maken met een grote hoeveelheid documenten. Met name een HR-afdeling heeft met veel documentatie te maken, die bovendien veel privacygevoelige gegevens bevat. Met een digitaal document beheer systeem kunnen medewerkers hun eigen dossier raadplegen. Dit is ideaal als ze bijvoorbeeld loonstroken of jaaropgaven willen inzien of NAW-gegevens, zoals hun adres, willen wijzigen. Daarnaast vereenvoudigt een digitaal systeem processen met standaard workflows. Het creëren en delen van documenten, alsmede het ondertekenen, gebeurt helemaal digitaal en printen is niet meer nodig.

Waarom karmac?

  • Karmac is de pionier met AVG-proof personeelsdossiers 
  • We voorzien organisaties van een advies op maat
  • Kennis en ervaring van de AVG wet- en regelgeving
  • De specialist op AVG en personeelsdossiers
  • Volledig proces in eigen beheer
  • Nauwkeurig gescreende medewerkers en ISO 27001- & 9001-gecertificeerd
  • De hoogste veiligheidsnormen voor het bewaren van persoonsgegevens
  • Volledig in Nederlandse handen van één eigenaar

Waarom overstappen op documentmanagement?

Door het centraliseren van je documenten wordt het eenvoudiger voor je bedrijf om aan de AVG-regelgeving te voldoen. Kies je voor documentmanagement, dan zijn ook controles op dit gebied eenvoudiger. Je communicatie en informatiestromen gaan met behulp van documentbeheer met AFAS Software via één systeem met één database. Dit document beheer systeem biedt één softwareoplossing voor je bedrijf. Denk hierbij aan dossiers met betrekking tot CRM, HRM, financiën en projecten. Dankzij overzichtelijk digitaal archiveren is helemaal duidelijk waar een document zich bevindt en welke stappen er al mee gemaakt zijn.

Overzichtelijk digitaal archief voor optimale efficiëntie

Je wilt in je organisatie uiteraard elke dag de juiste informatie voorhanden hebben. Met slim digitaal documentbeheer slaag je er beter in om grip op digitale documenten te hebben en spaar je bovendien veel tijd uit. Ben je op zoek naar een systeem dat kwaliteit biedt en gebruiksvriendelijk is? Karmac HR-Solutions is je graag van dienst op het gebied van digitaal documentbeheer met automatische dossiervorming

Heb je vragen? Sharon staat voor je klaar!

+31(0)6 833 00 984 +31(0)6 833 00 984 sharon.korenhof@karmac.nl Neem contact op

Footer

Wij zijn de pioniers in het optimaal en efficiënt toegankelijk maken van HR-Data.

Contact

Karmac HR-Solutions
Pascallaan 68
8218 NJ Lelystad
Nederland

Tel +31(0)88 0066 199
E-mail: sales@karmachr.nl

Volg ons op social media:

  • linkedin
  • Privacyverklaring

© Copyright 2023 karmac HR Solutions

  • Privacyverklaring